Borrelia herx iv

Godmorgon! Vaknade med andnöd idag också. Riktiga twar herx nu, ja grymma herx av Borrelia, twar, Erlichia & Mycroplasma och säkert fler Co. infektioner. Alla gamla symtom jag haft i alla dessa år kommer alla på en och samma år i fler dubbel styrka. Ja tänk nu vet jag varför jag haft de och de som jag sökt vård & hjälp för i så många år utan få vård eller hjälp för. Bara en massa andra diagnoser. …Tex förr tre år sedan hade jag världens hosta, så jag  fick andnings stopp, men läkarna visste inte varför, men det togs aldrig något prov på twar eller Mycroplasma. Skandal. Sen efter det fick jag konstiga kramper i hela kroppen, men de gick  över efter ett tag, men ingen svensk läkare tog det på allvar. Nu har de kommer tillbaka som herx. Så nu vet jag. Förr 10 år sedan ca kanske lite mer, så fick jag smärtor och stelhet i. skulderna och nacken, kunde inte lyfta armen. Gick på sjukgym, massage, akupunktur m.m. Men blev aldrig bra och det skyllde läkarna på allt möjligt konstigt och sa att jag fick leva så. Men det vet jag också så här 10 år efter, så fort iv’n droppar in kommer det, Herx. Ja detta var bara en del av allt. Tänk så mycket man lärt sig, men vilket lidande och vad det kostat. Verkar som iv’n tar på ett annat sätt denna gången, beror på att jag sover bättre, får rätt mat, har en anhörig med mig, inte har en främling med mig. Såna saker viktiga för att läka sa den tyska läkaren.
Kommentera

